Var bor jag?

"Hemma" under helgen. Syster har kalas så den vanliga stressrumban som man bara får traumor och fobier för satte igång fast inte lika farligt som tidigare. Skönt om ni frågar mig.
Har städat rummet också för jag var trött på att se hur oredigt det var, så nu är det redigare än det någonsin varit skulle jag våga påstå!! Fast jag funderar, är det verkligen mitt hem fortfarande? Jag känner mig så borttappad och inte lika "hemma" längre. Mitt hem är på lärkkulla, det har jag bara konstaterat. Det var där jag började mitt nya liv med redigt rum, för att komma tillbaka till det gamla orediga rummet. Fy vad jobbigt. Hur skall det gå nästa år när jag bor hemma i Tenala igen? Okej, nu lever vi i nuet och fokuserar på det istället för framtiden, OKEJ?!
 
Snart borde det komma lite mera gäster, bror nr. 1 med familj har redan kommit och farit, lika kul som vanligt att träffa dem!
 
Mitt humör tycks vara lågt när det inte är gäster här i Tenala, för nyss hade jag humöret i normalläge... Suck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0