Det är tyst här hemma.

Precis som jag hade föreställt mig sade mamma att hon saknar mig hemma, för nu är det så tyst, ingen går omkring och sjunger. Är jag förvånad? Njäääe. Hon hade inte ens fått kaffe på sängen med sång igår när hon fyllde år, lite pinsamt nog.... Annars var gårdagen riktigt mysig. Vi åt kräftor som jag inte ätit på ett tag, catchade upp med Elin, och åt annat gott. Nästa helg blir det tydligen kräftskiva nr. 2, haha, schysst!
 
Både igår och idag har jag nog gjort klart för alla i huset att jag är hemma, musiken på max och jag som sjunger med, haha......... Michael Jackson som jag tidigare inte tålde att lyssna på har varit på repeat för att jag ska få in min stämma, "times like these" med foo fighters för att jag skall hålla den i minnet osv.
 
På menyn idag står det ugnsstekt lax, usch vad gott!! Annars då? Skön helg kan man lugnt säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0