Tack Tack Tack

Gårdagens konvent var riktigt bra. Det var så många fina som kom fram till mig och pratade, kramade och gav komplimanger, ni ska veta att jag kommer leva på det i flera veckor framöver, haha, ni e guldvärda, allihopa♥
Det var många som knappt kände igen mig men jag klandrar dem inte, det är ju faktiskt sådant som värmer mitt hjärta. Att få höra hur snygg och vacker jag har blivit värmde ju också väldigt mycket. Flera av de som var där har jag ju inte sett sen avslutningen i våras och ja, jag har ju nog förändrats sen dess.
 
Jag dansade igår så att vaderna höll på att sprängas men det gör ju inget! Ungefär 12-tiden började jag traska hemåt med mycket blandade tankar i huvudet. Idag började jag morgonen klockan 9 med en 13km länk, för att få tankarna under kontroll. När jag kom hem från länken åt jag mammas maltlimpa, ingenting kan slå den, haha! Ikväll kräftskiva, gott så.
Letting Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0