Torsdag.

Dofter i luften är för tillfället nyklippt gräs och ärtsoppa.
 
Jag har första lektionen om ungefär en halvtimme. Rytmmusikhistoria, på engelska. Sedan har jag lite håltimmar och efter det tre lektioner teori. Teori är jättekul enligt mig, för nu lär jag mig mycket mer och förstår saker som varit halvklara tidigare. Efter skolan blir det antagligen ett snabbt varv till grannstadens marknad för att köpa meterlakrits. Ju äldre man blir, desto mindre behöver man se marknaden, men det hör ändå till att man är där....
På fredag"morgon" när ni andra sover som bäst skall jag och mina klasskamrater här på lärkkulla åka med buss upp till vasa, klockan 3:45 (!!!). Vi ska på musik och talang evenemanget och är där till söndag. Skall bli intressant att se vad det egentligen går ut på, hoppeligen kommer jag hem med mera info och tankar än vad jag har när jag far.
 
Jag lovar att inte uppdatera flitigt en vecka framåt (haha). Jag kommer hem på söndag eftermiddag och på måndag morgon åker vi till Houtskär, där vi stannar till onsdag.
 
Det händer jättemycket denhär veckan men det lugnar nog ner sig snart. Nästa vecka på torsdag är det också dags för stagenight. Som ni kanske förstår så har det varit mer eller mindre kaotiskt att öva,men vi drar det på talang, för det är vi bra på, haha! Altså på Karelia i Ekenäs nästa veckas torsdag klockan 19.00!
 

Kommentarer
Postat av: blabla

Lägg upp flera bilder på dig! DU ÄR SÅ FIN!

2013-09-19 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0