Dagens ord.

Joel kläckte ur sig vid matbordet att jag borde bli en Dumedist, mest för att jag är blåst. En dumedist studerar dumedism. Jag tror han sa att man kollar hur dum en människa kan bli, med dum-enheter. Nu vet ni.
 

Jag sitter om ungefär 25min i bilen med Tova påväg till Ekenäs. Vi skall simma en kilomet och sen komma tillbaka för att ha lite teori. Hela dagen har varit ganska ledig eftersom en av våra lärare är borta. Morgondagen kommer också att vara ganska lugn eftersom en av våra andra lärare är borta så jag har endast band-lektion på eftermiddagen. Sen är resten av veckan mer eller mindre fullbokad.
förra midsommaren
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0