My heart belongs to you.

I skrivande stund ligger jag på min enorma säng i Tenala. Känner på mig att jag somnar snabbt ikväll, inget jag klagar på. Sen senast har det hänt en hel del, i allafall via min instagram.
 
Bild 1, vi var med Tika, Jennifer och Matte och pratade i radion i onsdags, det kan ni lyssna på här (linken öppnas i nytt fönster)
Bild 2, välförtjänt kakao efter radioprat och sjungande
Bild 3, jag följde med som stödperson (haha) och fotograf till Hangö där vårt torsdagsband hade pr-keikka för högstadie och gymnasiet. På kvällen hade vi serendigig men därifrån har jag ingen bild.
Bild 4; (Torsdag/igår) åkte med Tova till Strings, 140€ fattigare men otroligt nöjd var jag iallafall. Saldot var en zoom, ett ägg och 27stycken plektrum...
Bild 5; årets första lösglass med Joel!! Tog mint-choklad.
Bild 6; Jenkki-pop uppträdde på kvällen på Club 18, bra musik och hyvä fiilis!
 

Idag har jag överlag inte gjort så farligt mycket värt att nämna, åkte till Tenala med Joel och fick gå hem med mamma och Nelli. Ni ska ha en bra påsk och ät passligt mycket ägg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0