Whispering.

Igår fick jag höra ett uttryck jag missförstod helt. Prata med små bokstäver. Har ni hört det? Nä, inte jag heller och jag skrattade så jag fick ont i magen. Att prata med små bokstäver innebär att viska... Stackars Joel, haha! Sedan skyllde han på att det var en lärare som lärt honom det men jag funderar nog om det stämmer... Annars då? Jag mötte upp min fina Lillis igår på serendi sådär småspontant, precis som det ska vara. 
 
Idag är det kallt ute och det är inte alls kul. Jag har ganska kort dag och sedan skall jag finslipa på distansuppgifterna från simlärarkursen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

hahha har hört det förut, men första gången tänkte jag ju bara "öööh, vadå små bokstäver?!" haha

Svar: haha, jamen precis!! :)
danielasliv.blo.gg

2014-04-02 @ 16:27:15
URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0