Degar sönder.

Väcktes idag av min ringsignal klockan 6:00.
 
-Mm?
-Hej! Vad gör du???
-Sover
-SovD. Vet du vad jag gör??:):):):):):)
-mmm
-Jag är på flygplatsen, jag åker om en timme:):)::))
-Det är inte okej att ringa och väcka mig för att berätta detdär, okej?!
- *skrattar elakt* nähä, Hejdå :):):)::):)
 
Det är sällan Joel är vaken före mig. Och om det nu någon gång råkar sig att han är det så vet jag inte varifrån han sedan får energi ifrån. Jag trooooor att konversationen ovanför gick ungefär så som jag skrev den (du kan ju berätta annars Joel), eftersom jag själv var yrvaken och sedan somnade om efter samtalet. 
 
Överlag har jag huvudvärk för att jag varit framför datorn hela dagen (duktigt Daniela!) med undantag när jag tvingade min mor och syster att spela kort med mig (jag förlorade......). Har varit på konstigt segt humör hela dagen och haft mycket underliga tankar i huvudet. Den grymma träningsvärken från torsdagen kanske också bidrar en del.... Ska nog lägga mig och sova så fort jag har chansen, ha det gött!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0