Freitag

Och så har fredagen anlänt. Joel åker till Turkiet (tacka facebook och hoppas på att de har bra wifi där han befinner sig!!), jag har 9 dagar tills jag får åka till Lärkkulla, 15 dagar tills jag skall orka springa 10km och aderton och en halv vecka till julafton.
Jag var i grannstaden mer eller mindre hela dagen igår och när jag kom hem var åska på väg så jag hade inte tillgång till internet, därför tom blogg. I grannstaden förde jag vår bil på service (vuxenpoäng -check), var på gym (träningsvärk i hela kroppen - också check!), träffade Elin som jag inte sett ungefär på ett halvt år igen, stressåt på Carl de mumma och begav oss mot Serendi istället och hade det allmänt mysigt med varsin milkshake. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0