Kropp och knopp.

Igår var jag en bland 11 000 som sprang helsinki midnight run. Det var magiskt. Jag har inte sprungit eller varit på en normal länk på kanske ett år eller något liknande. Men igår gick 10 km löjligt enkelt. Visst tänkte jag flera gånger "Nää, en kilometer till, sedan får jag gå", men plötsligt hade en kilometer gått och jag hade tankarna på att stanna någon helt annanstans. De sista 200-300metrarna kändes som om jag flög. Det brände något fruktansvärt i benen men jag såg målet och bara sprang. Tror jag drämde till någon också som jag sprang förbi....... Uuuups. Nåja, jag är nöjd i alla fall även om tiden skulle ha kunnat vara bättre. 
 
Idag har jag träningsvärk i ryggen, låren och knäna men mycket hellre det än att ha "krabbis". Snart kokar jag spagetti med köttbullar och fyller på med extra kolhydrater. Imorgon börjar nya veckan och min Jenkki fyller år, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0