Lever loppan

Har inte ägnat en tanke till bloggen sen jag anlände på söndagkväll. Kommer dela rum med Tika i år, det skall bli riktigt kul! Ljuvligt att se alla bekanta igen och intressant med alla nya ansikten, what else to say? Från Musiklinjen är alla på en och samma våning så nu skall det bli ordning på köken. Till råga på allt har vägglöss redan hittat till några rum så några har fått evakuera till "andra sidan".
 
Vi är 26 stycken musikstuderande i år och ungefär hälften är sångare....... SJUKT MÅNGA, men behöver inte vara en dålig sak för det. Jag är nu redan nöjd med bandet jag är i och ser fram emot lektionerna. Dessutom har vi nu redan ungefär 20 gigs inplanerade och mera kommer det ju antagligen så småningom, tjohoo!
 
Jag har sång som huvud-instrument och skall försöka lära mig spela piano (bi-instrument) under detta år, wish me good luck. 
 
Joel anlände hit igår och jag har sovit gott!
 
Any questions angående skolan/boende eller något annat intressant, lämna i kommentarerna!
Och ddaannii96 på instagram, uppdaterar med bilder från skolan och annars bara, haha
ph1; sista morgonpromenaden i tenala på ett tag
ph2; världens bästa lärare har uppvisning på invigningen (Sjöng även I see fire med Jenkki sådär små-spontant samt Billie Jean, men de sitter som sten i muskelminnet......)
ph3; JOooel är tillbaka (var han borde vara, haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0