Nyfiket.

Köpte för ett tag sedan en påse kokosmjöl och tänkte att jag idag skulle inviga det och kola vad det går för så i skrivande stund ligger en kokos-choklad kaka i ugnen. Endera blir det ren katastrof eller bättre än förväntan. Enligt receptet skulle det inte vara något socker men på basis av mina ansiktsmuskler då jag smakade på smeten hamnade nog lite socker ner i alla fall........... (Hittills doftar det gudomligt i huset i allafall)
 
Mycket har jag inte fått till stånd idag, imorgon har mera aktivitet i sig. Skall vakta kusin och hennes kompis någon timme och sover sedan i grannstaden. På torsdag får jag färgburk i huvudet (äntligen!!!!) och då är det endast några dagar kvar tills jag vinkar tillfälligt hejdå till Tenala än en gång, tjohoo!
 
Jag har nog en bra konstig hund ibland, stackars kanin... :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0