Saknar skolan

Jag har haft hur bra dagar som helst med Joel när han var här hos mig. Igår vinkade jag hejdå till honom på tåget och vi vet inte ännu när vi ses nästa gång, vi får kolla våra skolscheman så fort vi får dem. 
 
Man tycker att man inte gjort så mycket under veckan men sist och slutligen har vi ju ändå hunnit med en hel del. Baywatch, caférundor, tennis, kvällsdopp, Serendi, Lärkkulla, födelsedagsfirande, spelning i kyrkslätt är exempel på saker vi har hunnit med. Det är trist att det ännu är två veckor kvar tills jag börjar skolan och jag har inga planer i kalendern....... Så om någon vill ses så är det bara att meddela mig på något sätt! Joel åker till Turkiet och stannar där någon vecka och åker efter det till Sverige och Jenkki är i Ungern och blir känd, haha! 
 
Det är verkligen skrämmande hur bra man faktiskt kan trivas i en skola. Jag är glad att jag har skippat gymnasiet och är tacksam att inte läsa alla miljontals sidor av något jag inte ens bryr mig lite om. Dock tycker jag att Lärkkulla skulle ha kunnat börja idag eller imorgon som alla andra skolor. Förra året var jag glad över att jag hade mycket längre sommarlov än alla andra men nu känns det sorgligt och jag har haft för långt sommarlov, haha, aldrig är man nöjd.......... :D
 
Instagram under veckan;
ph 1; Samma morgon som Joel anländer "väcker" jag honom med sång och födelsedagspresent
ph 2; picnik i Pumppis........
ph 3; Tenniiis i Tenala
ph 4; innan spelningen där jag deltog som background-singer i ganska så sista minuten
ph 5; efter spelningen med fina Jenkki-penkki
ph 6; No words needed, jättekul att skiljas åt för någon månad framåt efter att ha varit mer eller mindre konstant med varandra under tre veckors tid? nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0