Syyykling.

Vaknade idag ungefär 9 av att min mor sade "Daniela, du har fått läkartid till klockan kvart före 10. Satt på några slarviga klädesplagg och åkte in till stan. Väl hos läkaren fick jag svara på något som kändes som en intervju så det var ju små kul. As I guessed; bihåleinflammation OCH wannabe ögoninflammation på en och samma gång. Även om mitt öga såg mycket bättre ut idag...... Well, jag fick i alla fall ögondroppar som jag skall ta 6-8ggr per dag, SEX TILL ÅTTA GÅNGER?! vem kommer ihåg att ta så ofta? :D dessutom skulle flaskan förvaras i kylskåp........ Kommer ju gå suveränt imorgon när jag inte kommer vara överdrivet mycket hemma.
 
För att uppdatera lite mera om mitt tillstånd just nu så får jag näsblod varje gång jag snyter mig.... Hur hade någon tänkt att jag skulle tömma mina bihålor utan att fräsa ut allt blod jag äger? Jag har haft näsblod fem gånger på ungefär 3 dagar, jag "dånadimppar" ju snart.......
 
Ääääh. annars mår jag bra! Och Joel fyller ju år idag också:):)♥
 
Bjuder på en bild på Albin från Rockoff

Kommentarer
Postat av: annbritt

Krya på dig mitt fadderbarn! Hälsar gumor

2014-08-01 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0