Glömde

Paaam paaam paaaaam:
Vattumän är ofta öppna för alla möjliga sorters läror, och även om de är övertygade om en sak kan de lätt ta till sig varför andra idéer kan vara minst lika bra. De har ofta koll på läget, och har en hel del humor som till en början döljer sig bakom en analytiskt yta. Inte särskilt känslomässiga direkt, men gärna både excentriska och otroligt roliga. De är också väldigt toleranta till världen, sällan fördomsfulla, och har ingenting emot att uppfattas som udda av andra – de har snarare stora problem med människor som försöker följa strömmen.
 

Tjoho, och så var Daniela än en gång lite klokare på sig själv.
 
Skulle verkligen skriva ett inlägg igår, det var bara jag som åkte i andra banor när jag skulle skriva något, sorryyy. Igår höll jag på med musik i olika former så gott som hela dagen och efter middagen var jag smått "fed up" på allt som hade med musik att göra. Jag är inte på rätt musik-kurva som jag borde, jag är lite för lågt ner för att hitta någon motivation. Något som däremot höjde min motivation en gnutta var en från personalen på evald's som sade att de gärna tar dit mig och Jenkki flera gånger, det kändes ju toppen!! Efter det var jag mentalt förberedd på vad som helst och trodde att jag skulle gå på en Shape-timme som visade sig då jag kom in i rummet vara utbytt till en cirkel-träning. Oh. My. God. Jag trodde jag skulle svimma halva sista varvet när som helst men näe, överlevde i alla fall och efteråt kändes det som om jag blivit under en ångvält, skönt med andra ord.
 
Idag är det däremot en bättre dag för min del! Har haft finska hela förmiddagen och tänker ta det lugnt resten av dagen eftersom jag inte har inplanerade lektioner. 
 
Ha det sköjj!
Förresten, mysfaktorn kan nog inte bli högre.... Köpte i helgen världens mysigaste tröja så jag tänker inte vara den som fryser denna vinter på Lärkkulla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0