Let it snow, let it snow, LET IT SNOW!!

Efter en sådär helt ok norriskeikka igår är jag himla trött idag. Det är inte fiffigt att umgås nyktert med ett tio-tal personer som aldrig i livet skulle ha fått nykter-stämpeln igår, haha, och ha tvättid följande morgon mellan 9-12.......... Snyggt Daniela. Bra erfarenhet, kanske du inte gör om det nästa gång.... Keikkan kändes inte som en keikka, högst antagligen för att jag haft så mycket att göra de senaste veckorna ELLER för att vi övat så himla mycket med måndagsbandet. Osäkert resultat. Idag skall jag vara ännu självständigare än igår och fira morfar som blir............ 81 maybe??
 
Vet ni vad som är det bästa idag?! DET SNÖAR♥♥♥ och jag får julfiilis, tjoho, perfekt! Idag sitter vi säkert och diskuterar när det senast snöat på morfars födelsedag..... Haha, han är nog goer han!!
 
Annat? jag slängde min vinterrock i maskin på ett tvättprogram som heter "handtvätt", eftersom rocken inte skulle i maskin egentligen...... Jag ser inte så farligt mycket skillnad på före och efter... :( har heller ingen aning om vad jag har gjort på höger ficka?! Har massa svarta "rispor" huller om buller... Livet är hårt!
winter wonderland❄️
Aaaaaaaand you can never guess varifrån bilden är......... Same old story, weheartit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0