Perfect, perfekt, erinomaista.

Då jag kom till hamnen i måndags hade Joel redan förvarna mig att det skulle bli en fin mottagning, och när jag anlände till terminalen stod han där med en ros i handen, hur fint?! Redan då visste jag att det här, det kommer bli perfekt. Sedan dess har jag haft det hur bra som helst och stannat upp flera gånger och bara reflektera över hur fina människor jag omringade mig med denna jul. Vi har skrattat tillsammans så vi nästan gråtit, vi har pratat, vi har spelat spel, vi har sett på filmer, varit ut och promenera och bara tagit vara på tiden. Jag har inte behövt känna samma sak som varje år där hemma, den eviga försiktigheten och rädslan för att göra något fel. Här har jag kunnat slappna av på ett annat sätt, utan att höra något raseri-utbrott för att det finns ett litet dammkorn på fel ställe. Jag trivs hos den här familjen på Åland och skulle inte vilja åka härifrån. Fast det måste vi ju eftersom vi skall fira nyår i Tenala med förra årets studeranden från Lärkkulla + några extra, vilket kommer bli fenomenalt.
 
Jag ville bara säga Tack redan nu, för den perfekta julen och de fina presenterna jag fått av alla hittills♥
Bilder har jag också knäppt aktivt men de får komma i ett annat inlägg, ha det bra och ta vara på varandra!
 
Fast några från instagram kan jag ju bjuda på ,@ddaannii96
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0