Scratch me and free yourself

Igår var jag bitter på kvällen. Skrev ett inlägg som jag tydligen aldrig publicerade, men kollade sedan på love actually och allt blev bättre. Just nu sitter jag och knaprar på halstabletter iom. att min hals blivit onödigt sjuk mitt i allt. Eller det började igår. Nå, karma slår tillbaka. Har ungefär i en månads tid gått och skrytit över hur frisk jag fått vara, fullt medvetande om att jag nog kommer att få mig ännu för det. Bingo. Mitt gymkort går ut imorgon och jag hade sett fram emot de sista gymstunderna för detta år. Blah, in your face Daniela. Dock hade jag ju tur som sa att jag inte tänker uppträda imorgon på Evald's, så kan jag vila upp mig, tjohoo.
 
6 dagar kvaaaar!!!
 
 
Förresten. Någon som jag inte skrivit kanske tillräckligt är nog mer eller mindre min "nyfunna" soulmate Oda. Hon är en blandras mellan Norrman och Finlandssvensk, har lika dålig humor som mig och samma åsikter om det mesta. Häromdagen tyckte jag att det var dags för en selfie tillsammans. Det blev 4 bilder. Hon är nog en pangbrud och har både hjärna och hjärta på rätt plats. Jag har känt henne några månader nu och ibland bara klickar man med människor. Hon har lärt mig några norska ord och att de ord som vi finlandssvenskar tror att är norska bara är strunt. Tyckte du förtjänar lite text här! Oda, du är fin!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0