And suddenly he was gone.

Gårdagen var utan tvekan helt galet bra!! Somnade halv 6 och vaknade 9.............. Hej sömntimmars-dagboken, bloggar ju inte om så mycket annat än hur mycket (lite) jag sover om nätterna, hups.
 
Fick för ungefär en halv timme sedan veta att vi åker med troligen den närmaste (och härligaste!!) familjen vi känner i Tenala på kryssning med Grace under sportlovet, det ser jag verkligen fram emot!! Det var ett tag sen senaste kryssningen och jag gillar att åka båt så jag klagar inte. Vi ska reservera bollhavet åt mig ifall jag av någon underlig anledning få tråkigt (vilket jag knappast kommer att få.... men man vet ju aldrig. (;
 
Resten av dagen skall jag nog bara ta det lugnt, antagligen öva lite på gitarr-läxor och sjunga lite. Take care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0