Eufori

Haha, andra inlägget inom en timme, whaaaat?!
 
Jag ville bara säga att just nu är mitt humör så galet bra och högt upp i taket att det är inte sant. Jag är ensam på internatet tills ikväll (Det är dock int kul alls) men jag fick energi från ingenstans
 

Update; (bara tredje updaten idag, haha!) Tika stormade in på mitt rum efter några minuter, hon hade tydligen varit här hela tiden, haha!! Vi talade maaaaaasssor både på Lärkkulla, påväg till tåget som hon skippade, på Serendi och till sist påväg till tåget som hon inte skippade. Nu är jag på riktigt ensam (tror jag) några timmar framöver. Mitt humör är fortfarande glatt och det är förbaskat skönt.
 
En av sakerna jag diskuterade med Tika på Serendi var om mitt skrivande. Jag skriver (tydligen) på ett sätt som gör att man vill fortsätta läsa.... Det är ju kul! Själv tycker jag ju att jag inte gör mycket annat än flummar på som om jag skulle få betalt för det... Men detdär, jag tänkte idag för mig själv att blogg.se borde samtidigt som man loggar in på bloggen fråga hur man mår, inte för att vara artig utan för att stänga ut alla angstiga och negativa inlägg, i alla fall för min del. Jag är ingen angstig unge (Myndig visserligen.....) och då skall väl inte bloggen drabbas heller, jag menar är man en negativ person så då ska man väl ha en negativ blogg som återspeglar personligheten som folk vill läsa om. Inte läser jag heller någon blogg med någon som bara fejkar hela tiden, det blir ju tröttsamt i längden, or am I wrong?
 
Jaha, vart ville jag komma med min text? Haha, bra fråga, har du fler? Mer positiv energi åt folket
Jee, mina nya fina skor!! Och så lite musikteori på slutet,för det är ju påriktigt kul.
Haha, vad långt det blev...... One direction - One way or another tycker jag dessutom ni kan lyssna på om ni inte har något bättre för er. Mitt humör blir i alla fall (om möjligt) ännu bättre av den låten, såååååå myyyyyycket energiiiiii
 
 
P.S. (Sen slutar jag, jag lovar)
Jag fick e-mail av onepiece, nu har tydligen människor börjat ha onepiece som outfit istället för klänning och kostym.... Vet inte ännu vad jag tycker, men tja, varför inte? Mysfaktorn är hög i allafall och bysten är inte lika spänd som en bröllopsklänning, typ? Kanske man skulle ha på onepiece på i stället för en fin långklänning på gamlas dans nästa år? Nä, nu räcker det, haha............... 
 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha, det är helt rätt, du skriver så fängslande och borde nog bli författare! :D Det tänker jag bli!

sv: Tack snälla för dina vänliga ord, och mina tankar går ut till din systers bästa kompis. När man är 13 är det inte lika lätt att förstå att hår bara är trådar på ens huvud, och inget att bry sig så mycket om - det finns ju peruker när man vill ha hår (jag har på mig peruk idag till exempel) och det kan man ha, men det ska vara för att man vill. Att ha alopecia är inget skämmigt, det är bara ovanligt att se flintskalliga ungdomar. Det var nog just därför jag valde att gå flintskallig så ofta som jag gjorde. För att ta bort skammen. Så tack ska du ha! <3

2014-02-16 @ 13:39:15
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0