Nyckelord.

Alla hjärtans dag är den mest överskattade dagen och jag känner inte till kända personer fick jag konstaterat igår. Man kan väl (fortfarande) inte vara bra på allt eller? 
 
[hals-update: Nu har även min näsa börjat bråka, bara det som fattades, typ.]
 
Allmän update: Jag har två par nya skor, materiell lycka! Tacka vet jag wild shoes födelsedag och galna timmar. Där sparade jag ungefär 80€, kontot och fattig studerande tackar! (;
 
 
Efter att jag och Jennifer sjöng på ungdomsgudstjänsten/minnesstunden har vi fått äran att sjunga på den riktiga begravningen så nu kollar jag på låtar. Det här uppdraget är högst antagligen tyngre än i onsdags, men vi tar oss an denna utmaningen och räknar med att vara en erfarenhet rikare när det är över. Om det är något jag tidigare har sett upp till och varit imponerad av är det personer som sjunger på en begravning, det är starkt och fint. Jag önskar att jag får vara imponerad över mig själv för att uppträda på en känslosam tillställning är verkligen en av de saker som står högt på min lista som jag någon gång skall klara av. Det känns som att om jag klarar det klarar jag vad som helst. Det är stort och svårt att sätta ord på. I onsdags blev jag nästan arg på min mamma när hon kramade om mig efteråt och viskade "Du klarade ju det!!". Ja, jag klarade det, varför tror du inte på mig? Du måste ju börja lita på mig att jag klarar saker, på egen hand. När jag tänker efter förstår jag henne. Jag tror inte jag skulle ha klarat av det för ett år sedan. Där ser man hur man utvecklas och mognar. Man går vidare med bestämda steg. Go me!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0