Tillsammans.

Är det någon jag är tacksam över att existerar är det nog Jennifer. Att sjunga på en minnesstund med henne gav mig krafter att klara av det. Jag var lite orolig över hur det skulle gå men vi klarade det galant. Tusen tack Jennifer, tillsammans klarar vi allt!♥
Idag vaknade jag upp med fruktansvärd halsont. Vi har bibba-gig idag och jag skall sjunga i åtminstone 3 sånger..... Och sedan simlärarkursen som jag borde vara på imorgon. Ringde i alla fall dit och sade att jag är på svag is så vi får se hur jag mår i morgon och baserar utifrån det om jag är kapabel att plaska omkring i bassängen. Man får ju självklart hoppas på det bästa och att min hals inte blir sämre under dagen/natten. Annars mår jag finfint.
 

Kommentarer
Postat av: Jenksie

Men vännen!! Du gör mig ju rörd!! Du och jag tillsammas <3

2014-02-13 @ 20:09:46
URL: http://jenkersblogg.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0