Glädjeskutt och kullerbyttor.

Skolans internet fungerar tillfälligt!!! tänk vad man kan bli glad av små saker som förgyller vardagen....
Jag skall också flika in här att jag spelade fifa i torsdags. Det gick nästan bra. 
 
Vi drog ett gäng till Serendi igår kväll, efter det hämtade vi pizza, åt den på skolan och efter det var det nog huvudet på dynan. Många timmar har jag väl inte sovit inatt eftersom jag inte kan somna om efter klockan 8-9 om jag en gång har vaknat, men jag överlever.
 
Annars då? Idag ska jag åka tåg till Ekenäs, fara på kalas och futsalmatch, efter det åka tuff-tuff tillbaka som blir fjärde gången under denhär helgen. Nästa helg blir det två gånger, det är tydligen lite av en tågmånad nu i Januari, men äh, bara bra att sponsra vr lite ibland.
Hauhau. Nelli, killarna kallade dig ginger igår, jag lovar att jag försvarade dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0