I can't handle it.

Min dag har varit riktigt bra. Jag har lagat mat och efterrätt som uppskattades och jag har fått en ny säng. Den är 30cm bredare än min förra, några cm högre och sååååååå mjuk!!! Iom. att den är större så skämtade jag med mamma att hon måste för guds skull komma och söka mig imorgon ifall jag har tappat bort mig i min säng.... Ironiskt nog hinner jag ju bara sova i den en natt men i allafall.... Rena lakan, ny säng, bra natt, haha!
Aaanyway, det var väldigt kul att träffa brorsan och hans familj, hans söner är ju bara för charmiga!!
 
Skall antagligen börja packa väskan (/väskorna) redan ikväll för mami kör mig till lärkkulla redan på förmiddagen, annars skulle jag få gå till lärkkulla med 10000 väskor, så om ni råkar se någon som kämpar på stora vägen imorgon är det bara jag, inget att oroa sig för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0