Maybe its right.

Tjohojj, hade körlektion idag morse kl. 9, övade till Stagenight med mindre energi i kroppen än vanligt, åt mat, hade gitarrlektion och sprang omkring i skolan, hah. Operan jag skall se på ikväll är Don Giovanni så jag skall allmänbilda mig själv så jag ändå lite hänger med ikväll. Dock har jag fått höra dåliga nyheter av några från klassen att det finns stor risk för att somna. Well, jag skall försöka mitt bästa. (Kollade på wikipedia, Don Giovanni är skriven av mozart, tyckte väl att jag hört namnet förut på klassiska musiken....)
 

Men hej, ha en trevlig helg så återkommer jag endera imorgon eller på söndag.

Tyckte bara att det passade bra med en somrig bild när man ser på snöyran utomhus......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0