Nostalgi, åldersnoja och fyrverkerier.

Jag blev inte ensam hemma igår. Först låg jag i soffan och bölade till "vinterns första snö" och sedan skärpte jag mig och traskade till våra bekanta där resten av familjen befann sig. Åt maaassor, for ut och fotade lite raketer, kom in och lagade kladdkaka och for ut igen. Fick både bra och dåliga bilder, precis som det ska vara.
 
Idag vaknade jag kring 9, har varit mer eller mindre trött och bitter sen dess tills jag och min syster började bygga indianplattor (hama-pärlor), NOSTALGI x3000 och jag kände mig ung igen. Det är nu 34 dagar tills jag enligt många papper är vuxen. Jag, vuxen? Hah, bra skämt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0