Ovanligt.

Antagligen första gången under jullovet som jag inte har öppnat datorn på hela dagen förrän nu ganska sent på kvällen. Drog in till stan med buss 10 idag morse, tog en kopp kaffe med Mando och pratade fast oss på ungefär 1år?! Efter det for jag till simhallsgymmet med Jessi. Har inte varit på ett gym sen innan sommarlovet, så lite borttappad kände jag mig...... Fast benen blev nog lite mosade. Efter det blev jag hämtad och vi åkte till systers faddrar, alltid lika kul att träffa dem!!
Så, någotlunda produktiv dag. Imorgon är det dags för frissa-besök och på eftermiddagen/kvällssidan blir det att promenera min och jessis gamla länk, 12½km, på Jessis begäran. Om jag slipper upp från sängen, vill säga. Haha, ha det gött!
Hundtryne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0