random.

Jag satt igår i samlingsrummet när jag plötsligt får ett textmeddelande där det står "DU HAR INT SKRIVIT NÅN BLOGG PÅ TVÅ DAGAR :(((((("................ Senast igår funderade jag varför jag egentligen bloggar. Jag frågade om det fanns önskemål, som svar fick jag "Jag måst ju ha någge å läsa om nu när man skiter". Mhm, okej, jo visst, LoL, hur reagerar man på ett sånt meddelande? Jag skrattade..... Så ni får väl tacka honom att det kom ett inlägg (;
 
Varför har jag inte bloggat då ? Hyvä kysymys, har väl inte haft något intressant att berätta :))))) Under natten till måndag åkte jag med Tika och Joel till shell, fick en grandi päron trip, åkte hem och somnade i någå tillfälle. Har varit vaken länge under kvällarna nu och det borde ändras på, men vem orkar göra det ? :D
 
21 dagar kvar.
 
Imorgon är det exakt ett år sen jag satte min fot på active. Nu har jag inte varit där på över ett halvt år, sånt händer.
April 2013
December 2013
Mars 2013
Januari 2014
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenks

Jesus Daniela!! Så du har ändra!!! :O

Svar: Jaa, de e helt sjukt!!!
danielasliv.blo.gg

2014-01-19 @ 21:11:14
URL: http://jenkersblogg.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0