So tell me what to do.

Idag har humöret varit mycket bättre! Har varit ute och promenixat med Tika på eftermiddagen, har jag sagt att hon är en ljuvlig människa?! En stor betydande del på mitt lärkkulla-år och jag tackar gudarna, haha! På fredag skall jag för första gången gå och se/lyssna på opera. Spännande och intressant. Jag vet inte ännu vad jag skall förvänta mig men det blir hoppeligen kul. Övernattar i Helsingfors på hotell och på lördag eftermiddag är jag antagligen tillbaka på lärkkulla. På söndag tar jag mor och styvfar under armen och går och kollar på evitskogsrevyn där några killar från klassen spelar i bandet, kul så!
hittade dessutom via en vän på facebook denhär linken, musik är bättre för hälsan än idrott....... Interesting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0