22:27

Hallå där! Idag har jag 
  • uppträtt på uk.
  • haft gitarrlektion.
  • sprungit 2,5km till tåget på 20 minuter, i jeans.
  • shoppat och blivit nöjd.
  • druckit god kakao.
  • Ätit nudlar med matgrädde, kyckling, en klick smör och ungefär 100 olika kryddor. Det mest skumma var att det smakade gott....
Nu sitter jag hos brorsan och andas ut och smälter dagen. Imorgon blir det lite lärkkulla-häng på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen/natten vankas det barnvaktning, wohoo! Skall snart sova för att hinna ikapp de sömntimmarna jag har missat under veckan. Det känns inte som fredag idag så min helg kommer säkert vara mer eller mindre upp och ner, take care.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0