up-down-up.

Mitt humör har igen åkat en tur i berg-och-dal banan. På morgonen var jag på bra humör, jag hade min första gitarrlektion och var jätteglad, fick mycket ut av det, i alla fall motivation. Efter det var det dags för studion. Vid mellanmålet fick jag meddelande av mamma att hon skulle få blindtarmen bortopererad. Skitkul. Även om mamma sa att jag inte behöver vara orolig så går jag nästan på nålar för det. Jag bryr mig ibland för mycket om människor som står mig nära och vill göra allt jag kan (och lite till) för att de ska må bra. Var i alla fall orolig i någon timme men har nu övertygat mig själv att allt kommer gå bra. Har kollat lite på gitarrläxan och borde snart gå till butiken. Blir på Lärkkulla över helgen, drar kanske sådär halvspontant till Hesa imorgon på egen hand om jag inte får något bättre för mig och på söndag ser det ut som lite extra klirr i kassan och kalas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0