Lyser med frånvaro

Jag ursäktar för oregelbunden bloggning..... Eller ber jag ens om ursäkt?
Mina dagar flyter mer eller mindre på och jag hänger med. På vardagarna är jag åtta timmar på jobb och efter det gör jag vad jag känner för. Jag har 3 små uppträdanden inom de två kommande veckorna så det skall ju bli kul. Sedan åker jag till Åland och kramar om Joel samt firar midsommar där. 
 
 
Om någon har någon önskerubrik/andra förslag på hurudan bloggning ni vill se så kan ni ju slänga hit en kommentar, annars borde jag söka upp en blogglista att lägga upp. 

Kommentarer
Postat av: Jenkki

Jag håller själv på och kämpar med denna rubrik, men jag tycker du borde göra det också! ;):
EFIT (ett-foto-i-timmen).

2014-06-11 @ 07:56:42
URL: http://jenkersblogg.ratata.fi/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0