Ångbastu?

Jag var duktig idag med Jenkki och vi befann oss i simhallen halv 9 på morgonen. Efter att vi simmat färdigt och satt i bastun kom några flickor som kanske var 9-11 år gamla in dit. De diskuterade ångbastun. En av dem utbrast "Där var kolsvart, luktade illa och det var för mycket rök!!" . Så kan man väl också se på saken, haha!
 
Igårkväll/natt kollade jag och Joel på Tzatsiki, morsan och polisen. Somnade halv tre. Idag har jag skriftligt teori-prov med rytmdiktat och melodier och sådant kul. Hoppas verkligen jag kommer igenom provet!!
Imorgon hoppar jag på tåget till Helsingfors och
spenderar helgen hos brorsan och i backasbrinkens simhall. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0