Good weekend

Igår hade jag program mer eller mindre hela dagen. Jag åkte med tåg till Ekenäs, väntade två timmar på att simskolan skulle börja och efter det gick jag till min kusin. Då vi fått grönt ljus angående fribiljetter till föreställningen schacki satt jag en timme senare med William och Joel i karelia. Efter det åkte vi lite hit och dit och anlände efter någon timme i Tenala för att äta paj. När vi var mätta och belåtna gick vi i bastu och somnade kanske 2-tiden. Killarna sov i min säng och jag sov i min fåtölj fast mycket sov jag inte för att båda killarna pratade i sömnen, haha!! Nu är vi i alla fall tillbaka på Lärkkulla och jag borde sova några timmar misstänker jag. Fååår se hur det blir med den saken. Jag har i alla fall haft en superbra helg hittills och fått skratta i mängder (som vanligt). Ålänningar är det aldrig fel på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0