Helg i snabbt tempo.

PANG! Jag har landat i mitt rum på Lärkkulla. Helgen har varit väldigt effektiv och jag har inte hunnit sätta mig ner och tänka alls. 5 simpass på 3 dagar, wellwellwell. Klokare har jag blivit, ganska mycket också! Nu är det bara att nöta teknik för fulla muggar två veckor framåt och hoppas på resultat inför modul 2 i Helsingfors. Plus distansuppgifterna... Håjjåjjåjj. Påvägen till Karis från Åbo satt jag och filosoferade efter att mitt hjärta slog några slag extra och jag trodde det hade hänt något med tåget. Jag tyckte jag hörde alla möjliga ljud som skulle ha kunnat tyda på att det brann någonstans i tåget.... Tur för mig var det bara inbillning och det värsta som hände under resan var att kaffe & tilltugg vagnens bromsar hade slutat fungera................ Men hej, tänk om det på riktigt skulle börja brinna i ett tåg, vad skulle i så fall hända? Hmm... Fick kanske för mycket tankar och idéer från simlärarkursen, haha, sånt händer. 
Vi befann oss i Impivaaras simhall och du milde, det var nog en av de bättre simhallar jag varit till! Första gången jag var där men absolut inte den sista, tjohejj!
 
Ps. Jag bodde ju också hos några av världens underbaraste personer, tusen tack till er!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0