If I live tomorrow we will both be surprised.

Saker jag borde göra:
  • Skriva rent distansuppgifterna och lämna in dem före 2 april
  • öva på bandsånger och piano
  • öva på sångerna med "HD-bandet"
  • rita, men det är kul!
Vissa saker känner jag mig mer tvingad till än andra. Livet är hårt. Vad gör jag i stället för de sakerna jag borde göra då? Nå, jag var ute 1½h med Tova och fotade så jag har massor med bilder att gå igenom så månne inte jag hellre kollar dem istället? Bra planerat, imponerande Daniela. Något positivt har dagen i alla fall hämtat för nu har jag med säkerhet 2 sommarjobb så det känns någotlunda tryggt, de flesta bilderna som jag hittils sett från photoshooten blev riktigt bra och så var jag ju ute för någon timme sen. Helt ok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0