It's not over.

Dendär känslan då man slänger huvudet på dynan, inser att man inte har någon lektion före lunch och det känns som om man får sova huuuuur länge som helst (till 11.30/12.15, beroende på om man vill ha lunch eller inte......). Säg mig normala människor, när vaknar man då? Jag vaknade i alla fall prick klockan 9.00. 9.00??!!?!?!?! Vaaaarför?! Sådär passligt en kvart efter att frukosten har slutat så nu får jag sitta här till lunch och hoppas jag inte svälter ihjäl före det (hah........)
 
Daughtrys konsert igår var gaaaaalet bra!! Jag visste inte vad jag kunde förvänta mig men det slog ordentligt över mina förväntningar what so ever, haha. Jag filmade och tog bilder med min telefon tills den dog och var i extas efteråt........... Dessutom nappade jag åt mig 2 plektrum! Fick nästan ett tredje men det var en annan som också såg det och var snabbare än mig (finns det snabbare människor än mig!? Whaaaaat...........)
Nu ska jag sitta här och bara slöa i ungefär 1½h....... Suck. Om man bara kunde somna om efter att man vaknat men näe, det är inte så jag är uppbyggd.........
Efter lunchen börjar min slagverksensemble som haft paus i ungefär 2 månader om inte mer, ska bli intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0