Jag.............

  • kan lyssna på en och samma artist i flera timmar non-stop, men om jag byter så har jag mer eller mindre glömt bort artisten direkt.
  • förstår verkligen inte varför människor äter fastlagsbulle med sylt?!?! Då är det ju ingen fastlagsbulle utan en helt vanlig syltbulle, hah.......
  • har löjligt lätt för att skratta................
  • Iom. att jag lever ett roligt liv och skrattar 95% av tiden förstår ingen när jag verkligen är seriös och menar något
  • Sover alltid med telefonen på ljud
  • tycker verkligen inte om att skriva essäer eller ha en muntlig (eller skriftlig) presentation inför andra. Usch. Sjunga går däremot oftast utan problem
  • har fått mycket bättre självförtroende det senaste halvåret, winwin!
  • brukar oftast göra saker andra ber mig om att göra, vad det än gäller. Också saker jag inte borde göra.
  • älskar yllesockor och ylletröjor. Men tro inte att det är jag som stickar..
  • bryr mig mycket mer om alla andra än vad jag bryr mig om mig själv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0