Punkter.

Igår:
  • åt en apelsin till frukost
  • åkte tåg till Ekenäs
  • köpte väldigt spontant ett nagellack från Lidl och lackade naglarna på nolltid, haha
  • tog inträde till futsalmatch
  • åkte med Alli till Serendi på typ världens jobbigaste soundcheck
  • åkte till Lärkkulla och gala på i hela skolan, haha
  • åkte igen till Serendi och hade bra fiilis och uppträdandet gick super.
  • Agerade chaufför och körde från karis till trollböle och tillbaka
Idag:
  • körde med Joel till butiken
  • åt bacon och ägg till morgonmål
  • fick Sara hit under några timmar
  • åt choklad med Sara och min mage äter upp mig inombords aka. magknip.......
Förresten, varifrån har snön kommit?!?!?!?!?!? Den fanns inte ännu när jag somnade halv 6, ville lite dö inombords när jag drog undan gardinerna efter att jag vaknat...... Ja, jag älskar snö, men endera ska den vara på marken eller borta, inte komma och fara precis som den tycker...
 
Om någon timme plockar Laska upp mig och så far vi och lyssna och se på Daughtry i Helsingfors, ganska perfekt avslut på en bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0