Snett huvud syndrom?

Tjohejdär
Igårkväll firade några av oss Flincken som fyllde 22 år, åt cheesecake, åkte ett varv via Serendi och kom till Lärkkulla sådär passligt över tolv-slaget. 
När jag vaknade idag morse åt jag frukost och när jag kom till mitt rum satte jag på ordentlig volym så att Joel säkert skulle vakna i rummet ovanför (success). For sedan ut och knäppte några bilder och efter det övade vi inför lördagens gig. På eftermiddagen hade jag studioteknik och vi fortsatte banda in "crazy" så möjligtvis får ni någon gång höra studioversionen. Pizza var det till lunch och den var skrämmande god. Länk ikväll, haha!
 
 
Något jag brukar bli riktigt störd på är när människor har samma sneda huvud på varenda (profil)bild (på facebook). Det värsta är att jag också gillar att lägga huvudet på sned då jag blir fotad..............
Såhär har jag mer eller mindre sett ut hela dagen idag. Ett par riktigt bekväma boyfriend-jeans, tröja och linne från Gina Tricot osv.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0