Strange.

Idag har jag spelat klockspel, lyssnat på Joels sånglektion, kört Tovas bil, hämtat ut paket från r-kiosken och sett poliser som tog fast alkoholister i centrum. Fy usch. Annars har jag det bra. Har trott att det har varit torsdag hela dagen men tänk så fel man kan ha.......... Dessutom lovade jag efter middagen att låta bli att skratta. Jag är nog sömst på att inte skratta. Hemska öde. Varför måste jag vara så lättroad?! Imorgon ska jag ha en riktigt allvarlig dag tror jag bestämt. (Ja, lycka till, vet du vad du gett dig in på?!) Jag brukar säga åt människor som brukar bli oroliga när jag får mina skrattanfall att de borde vara oroliga om jag inte skrattar.
😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0