Well done.

Här hade jag skrivit ett långt (och meningslöst) inlägg igår kväll och när jag skulle publicera det kom en dinosaurie bokstavligen och förstörde mitt internet-liv... Borde inte dinosaurierna ha dött ut redan vid det här laget?!
Jag vet inte om det var texten som var för osammanhängande och flummig eller om bilden till inlägget var för ful för att publiceras... Kanske det bara var bra att inlägget inte kom upp i alla fall....... Jag kom just från en bottenlös frukost (aka. äta-hur-mycket-som-helst-utan-att-känna-sig-mätt-frukost). Snart har jag kör och sedan band. Kom nyss på också att jag inte kollat upp det jag ska spela....... Joel övar flitigt på bas i alla fall... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0