Skuba-duba-dab-dab-didi-daj, I love you

Danmark var freaking great!
Anledningen till att det varit dött här är främst för att min dator verkligen börjar ge upp. Varje gång jag haft tanken på att skriva något har den blivit överhettad och sagt godnatt.
 
Sen senast har jag i alla fall sett på eurovision, varit till Tenala några gånger med Joel och bl.a. firat morsdag och tagit det allmänt lugnt. Idag var vi med skolan till raseborgs ruiner och yrade omkring, imorgon blir det teori-döden och grillning, på torsdag är det lugn dag, fredag är det avslutning (whaaaaaaat?!), på lördag ska jag kolla derby-match och på söndag åker jag och Joel till Åland. Det var det, nu vet ni var jag befinner mig för någon vecka framåt, hadebra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0