Blessed.

(c) Sanna Holmberg
 
Jag känner mig nog välsignad med de här två i mitt liv. De betyder nog mest för mig skulle jag våga påstå! Att ha haft Joel här över helgen har varit meningsfullt. Att ha de två och spela på en låt de aldrig spelat tillsammans förut var ännu bättre och jag blev lycklig inombords när de båda två yrade på under låtens gång. Keikkan på Evald's överlag var lika bra som jag hoppades, om inte ännu bättre. Det är mänskligt att fela och vi fumlade på många ställen men som Eric Amarillo sjunger "vem bryr sig om hundra år?", huvudsaken var att vi njöt. Och det gjorde vi.
 
Imorgon är det December och den årliga sötstrejken innan jul inleds och jag har glömt min skrapkalender hemma i Tenala. Snyggt jobbat...... December kommer i vilket fall som helst bli en bra månad har jag på känn.
 
Ha det bäst!
Och så standard Instagram-selfie på det, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0