Bra dag.

Efter att ha varit smått nervös gick ju keikkan såååååå mycket bättre än väntat. Någon gång tror jag att jag missade kanske tonen, men det berodde nog på att jag var så lycklig inombords! Också fast jag inte sov allt för många timmar föregående natt..... Idag har jag däremot mer eller mindre levt på Daniela-kex och chili-pasta som gjort att jag börjat gråta och bihålorna har blivit rensade. Huhiojpädsssssch!
 
Anyway, har inget särskilt imorgon men skall öva, öva, öva på allt jag bara får framför mig...... Jag och Jenkki har en mini-keikka på en sjukskötar-fest inkommande helg och om två veckor är vi på följande fest och uppträder och GOTT FOLK!!!!!!!!
 
SKRIV UPP 28.11 för då har jag och Jenkki vårt första "pub-gig" på Evalds i Karis. Kom dit för att döma, eller sjunga med, you choose! Kommer antagligen nämna detta många gånger ännu........

I sing outloud and let my guitar cry

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du var ju super :D

2014-11-04 @ 11:45:26
URL: http://aleinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0