Distans

Imorgon är det fredag, whaaat?!?!
 
Åker ikväll ett varv till Tenala och hälsar på folket där, imorgon händer inget särskilt,
på lördagen har jag och Jenkki keikka som jag nämnt tidigare, 4 låtar och vi får 50€/man + fin tre-rätters middag. På söndag är det farsdagslunch och på måndag morgon åker jag med båten över till Stockholm. Smått spontant men vad gör det? Därför är jag ändå tacksam att jag inte har Joel allt för långt ifrån mig, Sverige är helt lagom. Tänk om han skulle studera i Kina? Haha, naaae. Att kunna i princip åka när som helst som man får ens lite ledigt känns tryggt och bra. Stannar där till någon gång på torsdag så får se ett till uppspel på hans skola, hur najs är nu inte det?
Nästa veckas lördag sitter jag och kollar på Mamma mia på svenska teatern som ett helt perfekt avslut på en passlig vecka. Det känns bra nu.
<3
wise words, thank you weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0