Fredagkvällen.

Har idag stressat sönder för att slippa till skolan på ett någålunda smidigt sätt, konstaterat att jag gjorde det helt i onödan då min lärare meddelat att han var hemma med ett sjukt barn.... Nå jå, vad gör man. Övade sedan lite med Jenkki, gick till serendi och satt och åt lite lunch med min moster och fick inse det grymma med att bli vuxen och alla dessa världens blanketter som skall vara ifyllda på ett eller annat sätt.... Gick sedan tillbaka till skolan och mer eller mindre sprang upp för alla tusen trappor till en singer-songwriting kurs som ordnas på skolan idag och imorgon. Sätter nog ännu mera hjärnsnurr än något tidigare, men det är väl bara positivt. Nu under kvällen gör jag inget särskilt och hoppas på att somna någålunda tidigt, fast det finns ju inget som lovar det, hah. Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0