Fullt upp överallt.

Varje gång jag har tänkt att jag skall blogga slutar det med att jag stressar sönder för någonting annat istället. Det är mycket att göra nu och man hänger halvt med.
 
Idag hade jag och Jenkki en intressant en timmes keikka med 2 stycken i publiken som gick iväg efter 20 minuter.......
 
Missförstå inte, vi var egentligen inte dåliga utan det var meningen att vi bara skulle vara där och "jamma" och att människorna/publiken skulle gå hem under tiden. Det var bara ovant med en tom sal på Karelia med Jenkki och ljudteknikern, haha..... Nåja, nästa "keikka" med Jenkki är ju imorgon på Evald's klockan 22.00! Där siktar vi oss in på lite mera levande publik i alla fall. Och innan det är jag på en tre-låtars keikka med Elin och det kommer nog gå suveränt. Klirr i Kassan!
 
Annars den här veckan? Har varit bitter och otrevlig mot de flesta jag stött på och gått nästan in i väggen. Nu är jag lite mera back on track och Joel kommer hit imorgon!!!!!! Så det känns ju i alla fall bra. Helgen innehåller julgatans öppning, träff med Joels mor och mormor, Black Comedy och varm kakao. Så att sånt.
 
Det var kanske det mest intressanta som hänt på senaste tiden, snaaaart är det juuuuuul!
《Hot chocolate milk-----☕》
Såååå mysigt!!! från weheartit, har tappat bort "ladd-sladden" till kamera-batteriet så är ju ganska lat på foto-fronten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0