White as snow.

Veckan har flugit förbi. I alla fall skoldagarna, det är ju bara lördag idag ännu..... Vi hade StageNight övningar mer eller mindre hela tiden, samtidigt som man försökte hitta någon övningstid till min och Jenkkis inkommande keikkor. Huh. Stressigt, men det blev ju nog väldigt bra slut-resultat. Igår kväll gick jag lyckligt ner till centrum i snövädret. SÅ MYCKET KÄRLEK. Jag älskar snö!!!!!! När jag kom till centrum gick jag till gymmet för en BodyPump-lektion och hujedamej vad svaga mina muskler är, haha. Idag ligger jag sådär halvt i koma av träningsvärk i armarna och benen och hamnade skippa pilates-lektionen som jag var nyfiken på... Nåja, nu får jag vakna på bästa sätt i alla fall - med Spotifys akustiska morgonlista. Inget kan gå fel!
 
Ha en bra dag:)
Bild tagen av Chris Senn. Gänget på StageNight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0