4 Snabba om mig

- När jag var yngre sov jag med ungefär 3-4 dynor på varandra och förstörde min hållning... Sen fick jag en tempurdyna att sova med och sover jag ensam vill jag ha en till dyna att krama om
- Det roligaste jag vet är att fylla ut min kalender. Tråkigast är ju när man inte har planer eller när man märker att herregud, hur tänkte jag att jag skulle hinna med allt?  Något jag också gillar är att kolla bankkonto och räkna och planera hur mycket jag kan använda och så där, bra fritid.
- Mornar med akustisk spellista är det bästa. Eller lediga dagar med akustisk musik överlag. Som söndagar till exempel.
- Dryga människor är nog något av det jobbigaste som finns. Sarkastiska/ironiska personer går, men personer där man märker att dom är döds-allvarliga och säger precis vad de tycker är för mycket. Det har varit x-antal för många nu redan. Förvånad är jag i alla fall över att jag har tagit det med god mask i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0